setiap yang berlaku mesti ada hikmah di sebaliknya...

Monday 12 November 2012

interesting make up with mayonis and sos...~,~

assalamualaikum...


tanggal 5/11 yang lalu...huhuhu.. cewaahhh... umur aku dah masuk 21 tahun...aiseyyy... ase dah tua sikit... tapi sikit je laa... takde la banyak sangat...hihihi.. :)... kat sini ade la nak kasi tahu beberapa cite kan spanjang yang berlaku dari 5/11  sampai la hari ni... thanks sebab sudi bace...huk3... terharu.. ada jugak yang nak bace...

CERITA 1

pada malam tu kan... jam aku tak menunjukkan ke angka 12 lagi... tibe2 ada hadiah dok atas meja aku... pastu aku cakap.... wey tak jam 12 lagi laa.... pastu rumet aku kasi tahu yang jam dye dah pukul 12.. so aku kire ok la tuh... hahaha.. anyway dye orang first yang wish birthday aku... thanks my rumet.... :D...  lepas 2,3 minit tuu baru la kekawan yg kat fb tu wish.... berjela2 jugak laa yang masuk kat wall and sampai terus kat fon aku sebab aku buat service fb kat fon aku tuh.... tapi orang yang aku harap2 sangat wish kat aku tuh dye tak wish pon...huhu..sedey.. ni la yang susah suka dalam diam2 nih.... anyway...bes la jugak..hehehehe...

CERITA 2

okie...pada masa tuh.. waktu malam la kan..sedang asyik dok bace bkal..kunun2 nye laa...hehee.. tibe2 sampai la satu mesej kat fon...tengok2 kawan aku yg anta..dye cakap " ma try tengok kat langit tuu... ada benda yang berkelip2 warne merah gitu " so, aku dengan perasaan ingin tahunye,,, terus p tengok kat beranda..tapi aku tak nampok... pastu aku ajak laa rumet aku naik kat aras 3 tuu kot2 laa boleh nampak kan... pastu kawan aku yang anta mesej tadi tu bersungguh2 meyakinkan aku ade benda kat langit tuh...so aku pon....emmm..yela2 ade benda tuu..tapi aku je yg x nmpak..huhu...pastu aku pon turun balik ke bilik..nak sambung study sebab esok tu exam 2 paper kot.... mula2 sampai depan bilik tu aku rase pelik la jugak... kenapa ade selipar 2 orang kwan aku tu..takkan la tadi rumet aku lupa nak kunci pintu bilik kot...tak mungkin... aku masuk bilik tu gelap je..memang pelik..last2 dyeorg jerit surprise.....!!!!!!!!!.... siap nyanyi2 lagi lagu hepi birthday...hahahaa.. terharu la jugak aku pon.. aku mengaku laa...first time kot orang lain meraikan b'day aku tuh... so thanks for my geng...hehehehee.... lepas siap nyanyi tuu kan... ape lagi... diorang ambik sos dengan mayonis pastu calit kat muka aku...cessss....... aku pon tak tunggu lame sangat...balas la balik serangan mereka tuh..hahaha..puas hati aku..baru fair and square..masing2 kena... and then kite orang makan chicken chop same air mirinda and krepok twiesties aje.... camtu la kejadian yang berlaku pada malam 5/11/2012



CERITA 3

ahaaa.... wish bday aku buatkan aku gelak sorang2... kawan aku pon pelik kenapa aku ni gelak sorang2 depan lappy...hahahahaa.....macih kepada budak tuuu sebab panggil aku budak comey...hohohoho.. terharu laaa sangat...... adoyy....memang ari tuh rasa cam perasan laa ckit...tapi hari tuu je laa... :P..haahahaa




CERITA 4

hari ahad hari tu bunga2 ( kawan aku ) tanye laa.... " bila bday yunk "... aku pon cakap laa... " dah lepas ppon bunga..awatnya "... dye pon ambik barang dalam beg dye..pastu bagi kat aku... aku tanye benda ape nih.... pastu dye suruh ambik ja laa..nanti sampai kat bilik baru bukak...huhuhuhu..terharunya dapat hadiah lagi..... ni laa adiahnya....tadaaaaaaaaaaa... dapat perfume.... baunye memang harum....hehehe.. 10q2 yayunk.... 



ermm..tu je kot yang aku nak cite malam nih..memandangkan minggu ni cuti... aku pon ape lagi kan.... ambik kesempatan untuk buat apa yang di tangguhkan dulu laa.... entry nih pon dah lama tersimpan kat draf...malam nih baru nak publish...huhu.. memang buzy giler2 sekarang nih....pffff....=,=... sekarang ni rumet akuu dok sibuk buat asgment constraction..aku pulak relax je dok layan benda alah ni...tapi takpe..sebab aku dah siap asgment tuh...huhu






No comments:

Post a Comment