setiap yang berlaku mesti ada hikmah di sebaliknya...

Thursday 24 May 2012

Saya Terima Seadanya...:)

assalamualaikum


( okie... fine.. gambar ni takde kena - mengena  pon..hehhee )

Sedari diri serba kekurangan. Tidak sesempurna manusia. Awak , saya bukanlah sempurna untuk mengharapkan lelaki yang sempurna untuk dijadikan teman hidup. Tapi saya sedang merubah diri saya untuk menjadi seseorang yang lebih baik.


Saya tak risau tentang jodoh saya. Kalau saya tak dapat kecapi cinta seorang lelaki , tak mengapa. Sebab saya tahu ada cinta yang akan kekal abadi. Cinta Allah , adalah cinta yang kekal abadi. Biarlah saya mengejar cinta Allah dulu.


Andai awak jodoh saya belum lagi tiba , saya akan anggap awak sedang membina kepimpinan awak untuk memimpin saya sebagai seorang isteri kelak.


Awak jagalah selalu hati awak. Muslimin yang baik , takkan terpaut pada seorang wanita hanya kerana paras wajahnya , pada rayu yang meruntuhkan iman , pada bicara manja yang menggoda.





No comments:

Post a Comment