setiap yang berlaku mesti ada hikmah di sebaliknya...

Sunday 27 May 2012

War of " FINAL EXAM "

assalamualaikum....




tik ...tok...tik...tok... tinggal 4 hari lagi dah nak final exam..cepat sungguh masa berlalu ye..ni adalah jadual exam aku untuk sem ni..




banyak betul gap untuk minggu pertama dan kedua tuu..-,-
okie la... di kesempatan ini..
aku nak mintak ampun, maaf kat korang semua..especially kawan2 aku...ehem2 ..nak mention sikit sapa dye la tu..hik3..first, kat sahabat karib aku.. ain , amalina , and leen.hehehe.. ( nanti raye g kat umah aku okie ... sempat lagi nak promot..) and kat asmidar..thanks sebab selalu bagi pendapat...:D

second ..of coz laa my roomate kan....sarah, and the geng..aishah , mira , wani , nadiah and her roomatenye si ida , liya and intan , aisyah, . and special tu my atok kat tradewind abdul salam and my atok jugak kat kachi ; mitra , shidi-kun bersama roomate nya abe mats kito..hahaha.. ( thanks sebab bagi kata2 semangat atau dengan kata lain buat lawak or telah buatkan aku gelak terguling - guling  or sudi dengar masalah aku time aku down sangat2 hari tuu..thanks a lot taw.). dan yang selebihnya kat kawan2 yang telah memperbanyakkan komen kat status aku..hik2... fiqa , diela , cik mal , firdaus , daus , daus pelapes..( ramai sangat yang name dausnye....) ,  aqilah ...dan semua la ye.. tak larat nak sebut lagi..^__^..lupa nak sebut... thanks for my both baby..sebab sentiasa buat aku gelak sakan..sayang sangat2...kepada sesapa yang pernah belanja aku makan tuu..time kasih jugak.halalkan taw semua tuu..sem depan belanja laa lagi..hiihihihi...( juz kidding )

dengan ucapan : 

semoga korang dapat jawab exam dengan sebaiknya ye.. jawab soalan dengan tenang..pemikiran yang lapang, ape yang korang bace pada malam sebelum tu dapat di 'flashback ' balik dengan jayanye.. dapat ingat ape yang telah kamu belajar tuu .(.amin..inshaAllah.). and  so on la ye..before exam calling2 dulu dengan family..mintak restu mereka taw..doa banyak2..gambate3...


usaha+ doa + tawakal = kejayaan..amin..inshaAllah..harap semua dapat dekan sem ni...amin...:)



**note :  korang jangan tido lewat sangat taw time2 cam gini.. jaga pemakanan, kesihatan ,  keselamatan korang okie.. jangan dok buat benda yang boleh bawak kemudaratan pulak..**





5 comments:

  1. good luck to you dear... :)

    ReplyDelete
  2. good luck to you dear nenek... :)
    good luck to allzzz...

    ReplyDelete
    Replies
    1. atokkk... sem depan belnja taw...hari tu ckap nak belnja kat lego..orang ingat tuu...:P

      Delete
  3. atokkk abdul salam...sori terdeleted your comments..huhuhu.kesilapan teknikal tadi.sori2..anyway, thanks for that wish.. good luck to u too my dear atok..

    ReplyDelete