setiap yang berlaku mesti ada hikmah di sebaliknya...

Tuesday 10 July 2012

2 bulan cuti sem.. aigoo..

assalamualaikum..

boring la rasanya cuti panjang2 ni kan.. tak tahu nak buat ape.. nak keje pon cam banyak halangan ja.ingatkan nak keje kat kedai buku tapi tuu la kan.. pasal pengangkutan pulak jadi masalahnya..last2 memang tak keje la aku cuti 2 bulan nih..

oh ye... aku baru je beli laptop baru..hehehe..jenama samsung je.. agak2 boleh tahan lasak tak laptop nih... errmmm.. harap2 tak cepat rosak la kan.. cam ni la laptop baru aku..


minggu lepas orang tu ade anta mesej kat aku.. cakap anak aku yang name yuna dah mati.. sedih rasanya.. dah la lama tak main2 dengan dye last2 sampai bile2 pon dah tak boleh main2 lagi.. sekarang ada yuki seko je la lagi anak aku.. aku tanya dye nak beli sekor lagi ke. dye cakap xpayah senab nak kacuk dengan yang sg kwan dye punye.. and then nak ambik anak dye tu laa.. pastu takkan aku nak marah kat dye pulak kan... biarkan je la..nak buat camane dah ajal dye.. tapi sedikit terkilan la...


atok pegi baksis kat langkawi hari tu.. dye tanya nak ole2 ke tak.. op kos la nak kan..hehe..dye cakap nanti dye bagi ole2 tu bukak sem ni...hooreyy.. ada jugak yang ingat kat aku... tak sabar rasanya nak bukak sem ni.. padahal sebelum cuti tu iye2 je nak cuti lame..ni cuti lame2 rase nak p blajaq ja..pelik betui...ishh......

tak lama lagi dah nak masuk bulan puasa..yey... puasa penuh ok nanti...pastu nanti raya nak mintak duit raya dengan atok and the geng...hehehe....


... okie..tu je.. adioss

No comments:

Post a Comment