setiap yang berlaku mesti ada hikmah di sebaliknya...

Thursday 28 June 2012

last semester 2 tahun 1

assalamualaikum....



tanggal 28/6.. tahun 2012.. aku telah merdeka...yeyyy... malam ni naik bus untuk pulang ke kampung halaman..perasaan ketika ni kan.. errmm..entah la.. separuh rasa hepy,  separuh lagi rase malas la pulak nak balik.. sebab kalau dah cukup seminggu cuti dah rasa boring la pulak dok kat umah tanpa buat apa2 pon kan...nak keje tuu okie je but mesti ada banyak kekangan nanti..kalau tak caye.. wait and see ye ... betul ni.. gua tak main2 maa...haaa


barang aku dah siap kemas2 dah..cume tunggu nak angkut ke pantry je nanti.. dah la berat siot barang2 aku... tapi sikit je kot.. 1 kotak besar berisi buku2 , beg guni tu satu dengan beg yang besaq gedebak 1... haa..kan sikit je tuu... aku sebenarnye bajet nak tido dah petang ni tapi tak jadi la pulak..hahaha.. nak layan aku punye games flower shop kejap dengan blogging and tumblr..dah lame aku tak update benda alah ni...



malam ni aku suruh orang tu bawak baby aku.. jumpa aku sat sebelum aku bertolak balik.. harap2 dapat la aku jenguk2 baby aku tu..dah sebulan lebih kot tak jumpa ... rindu taw kat baby tuu.. and malam ni jugak aku suruh geng aku anta aku p tunggu bas kat bus stand..wahahaha.. diorang jelez dengan aku sebab balik awal daripada diorang..sabaq ja la nowh...atok pon dah balik kelmarin..so turn aku pulak untuk balik ke kampung halaman..kan3..

sepanjang sem ni kan..banyak benda yang berlaku.. yang pahit pon ade..yang manis pon ade..semua la..rencah kehidupan kita kan... yang manis tuu banyak jugak... yang pahit pon sama...seimbang la tuu.. yang paling bes aku rase la kan... dapat kenal rapat dengan atok..hahaha and ade baby sekarang ni... and banyak lagi laa. yang pahit pon ade jugak..tapi tak maw la mentionkan kat sini...sedih taw..

sebenarnnye kan.. aku tak merdeka lagi nih..sebelum result taku kuar...selagi tu la tak rasa merdeka... aku harap sangat2 pointer aku akan naik untuk result exam sem 2 ni... dan tercalon dalam senarai penerima dekan nanti..aamiin..inshaAllah.. jika Allah mengizinkannya..

ok laa... nak p kemas barang sikit je lagi... yang ni wa cakap sama luuu... wa malas nak kemas barang2 nii..adoiiiyaaiii...  aigooo..... okie...wassalam...

No comments:

Post a Comment