setiap yang berlaku mesti ada hikmah di sebaliknya...

Friday 3 August 2012

my result for sem2 year 1

assalamualaikum






okie laa...on 26/7 bulan lepas...result untuk sem 2 dah keluar...punye la susah nak check tu... sampai tak boleh langsung nak login...last2 mak aku ajak p beli baju raye..aku pon ape lagi kan...lets go je laa... dalam 2 hari jugak la tak boleh nak login portal tuh....selalu je camtu... time nak check result je mesti jadi jem portal tuh... last2 aku p check dengan fon.. baru boleh tengok result..


hasilnya.... tadaaa... result aku nih not bad laa kan... ade peningkatan la sikit...huhuhu.... so, sekarang ni tengah risau giler dengan sbjek utk sem depan..dah la semuanye susah2...camane nak dapat dekan nih....aku xtaw la camane la orang yang ambik subjek yang susah2 tu dpat dekan cam petik jari je....balajar pon aku tengok takde la sangat..kelas pon jarang2 je datang... camane erkk.... maybe dah rezeki dye kot kan...


ok//tu je nak cakap sekarang...xde mood la nak tulis blog...huhu... no idea at all..ok..adiossa



No comments:

Post a Comment