setiap yang berlaku mesti ada hikmah di sebaliknya...

Wednesday 15 August 2012

selamat hari raya semua

assalamualaikum....


tinggal 3 hari lagi kita akan sambut hari raya kan... rase cepat je mase berlalu..pastu dok 2,3 minggu kena p kt sintok pulak...hehhh...malas betoi asenye.... 

okie laa...di kesempatan ini aku nak mohon maaf sekiranya aku banyak buat salah dgn korang..walaupun kita tak pernah kenal....hahaha... jemput la datang braye kt rumah nanti raya nih..... kalau2 korang tau la umah aku tu kt mane...hehehehe




perancangan awal nih nak masak nasi ayam time pagi raye tuh...pastu nak buat kek coklat sikit... okie la tu kan....lagipun bukan ramai pon yg nak datang kt rumah aku nih... 

tahun ni aku juz braye dengan mak and abg yg ke 3 aku je.... abg sulung aku braye kt indon dgn bini dye...abg yg ke 2 plak braye kt umah mertua dye kot tahun ni....mybe la kot turn dye plak braye kt sane....oh yes.... aku pon ade bapak tiri..but aku rase dye x braye dgn family aku.... dah 2/3 minggu dye x balik rumah nih....entah..lantak laa.... 

ook.. tu je nak membebel hari ni... adiosssaaa....

selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin.... ^___^


No comments:

Post a Comment