setiap yang berlaku mesti ada hikmah di sebaliknya...

Wednesday 27 February 2013

MusLIMAT ColleCTION (sweet2 meh)

assalamualaikum....

pe kabare kamu di depan lappy tuh..harap2 semuanya sihat2 la kan...hehehe..dah lama tak hapdate entry nih..orang buzy la kate kan...hahaha..takleh blah betei... keadaan aku pulak...??..errmm...camni laa....cane lagi kan...maintain montel lagi...wahahaha... dah nak buat camane.. so far, takde lagi assignment yang lecturer bagi...nasib baik den...hahaha..jumaat nih aku nak p tambun..yeayy... boleh p jalan2 main ayaq sat... nanti aku hapdate sal tambun tuh nanti...

ok... dah tak nak membebel nih... kat sini aku nak share2 sikit business kawan aku...so, kalo kamu semua berminat..boleh la klik  kat  SINI untuk keterangan lanjut..wokey..Y(^^,)... antara collection tersebut adalah.......(cewaaahh... cam surprise plak...keh3)...

Available Size : 38,40

Price RM 78 (not include postage) 

( diamond )







Femina Jubah,

Available Size : 40

Price : RM 85 (not include postage)Pm for details..








Available Size : 38, 40

Price : RM 80 (not include postage)

Pm for details,,:)








jadi...makanya....kalau sesiapa berminat untuk membeli dengan collection tersebut kepada sama ada diri sendiri, insan2 yang tersayang, sedara-mara, sepupu sepapat ke  ..buat untuk baju raya yang coming soon pon boleh .... bak kata ownernye....

"TO ASK OR ANYTHING ELSE... KINDLY PLEASE CONTACT


 :0134263865 / INBOX ME


FREE DELIVERY FOR UUM STUDENT..."


** so sorry....bahasa melayu aku memang selalu putar alam camni..huk3...sedih mehh









No comments:

Post a Comment