setiap yang berlaku mesti ada hikmah di sebaliknya...

Tuesday 5 February 2013

SADNESS MATTER

Assalamualaikum.....

penghujung bulan 1 hari tu... abang aku telah pergi menghadap Ilahi dalam jam 12.30 pagi 31/1/2013.... sedihnya aku rasa ...arwah adalah abang yang paling rapat dengan aku dan mak aku sendiri.. kesian kat mak aku..nanti aku dah p sintok...dye dok sorang2 la kat rumah nih... sapa yang nak jaga mak aku nanti.... risaunya aku.... kalau aku dapat belajar kat U yang dekat2 kan bagus....setiap hujung minggu boleh la aku balik rumah.... segalanya aku berserah kepada Allah... Dia yang maha Mengetahui apa yang terbaik bagi hambanya..... 

kelmarin baru je lepas p check up kat hospital and klinik... doktor cakap sekarang nih kesihatan aku dan mak aku alhamdulillah... sihat lagi....so sekarang nih kena selalu la p medical check up..... doakan yang terbaik .... doa senjata orang2 mukmin... 

ok..thats all... sekarang nih buat tahlil untuk arwah...moga2 roh arwah ayah dan arwah abang aku ditempatkan bersama orang yang beriman..aamiin..inshaAllah..alfatihah....


No comments:

Post a Comment