setiap yang berlaku mesti ada hikmah di sebaliknya...

Friday 1 June 2012

berSABARlah...:)

assalamualaikum...

hari ini aku takda entry yang menarik untuk di kongsikan... cuma ingin meluahkan isi hati aku sahaja...


first time kenali dye... aku rasa seperti ada magnet untuk mengenalinya dengan lebih dekat lagi... tanpa di sangka - sangka... kite orang menjadi rapat...tapi tidak serapat kawan karib , sahabat or else... aku pon tak tahu nak describe kan camane hubungan kami tuu... setiap kali aku ada masalah , i will always bagitahu kat dye ... walaupun kadang - kadang dye akan marah kat aku.... sebab aku ni terlalu memikirkan pasal orang lain lagi daripada diri aku sendiri...tapi takpa..aku tak kesah pon.. aku cuma anggap dye hanya bergurau semata - mata.


tapi sekarang... selepas mengetahui dye ada minat kat seorang budak perempuan tuu.. dye seperti tidak lagi mahu melayan aku.. maksudnya tidak lagi bergurau dengan aku seperti dulu.... aku rindukan kenangan tuu...  dye sekarang seperti mahu melarikan diri daripada aku... chat di facebook pon dye tak teply.. hari tu dye deleted status yang dye buat tuu lepas aku bagi komen kat situ.. ermm..salah ke if aku nak komen kat status dye tuu...??... ataupun kadang2 if aku bagi komen kat status dye..dye seolah - olah ignore kan je komen aku tuu..walhal komen kawan2 dye yang lain dye reply....apa salah aku sebenarnya... ape kekhilafan aku....

hina sangat kah aku pada pandangannya sekarang ni....aku dah cukup bersabar dengan karenah dye... sampaikan kawan2 aku yang lain pon marahkan aku sebab terlalu percayakan kat dye sangat...tapi aku memang percayakan dye...sebelum masuk U lagi.... dye pernah tolong akuu.... aku terhutang budi sebenarnya dengan dye.... 


masuk tahun ni, kite orang kerap berjumpa..ada yang bilang kite orang couple , and so on..tapi kite org tak kesah..sebab benda tu tak betul.. ..aku cuma terasa hati sangat2 dengan dye sekarang ni.... aku rasa aku saja yang jaga perasaan dye sedangkan dye tak pernah jaga perasaan aku....aku seolah - olah tak kenal lagi siapa dye sekarang ni.... dye dah berubah.... aku harap, if dye ada pacaran sekali pon, janganlah jauhkan diri daripada aku... terasa hati aku.... itu hal dye nak couple dengan sapa..tapi kena la jugak jaga perasaan kawan2 sendiri.... aku harap dye seperti dulu lagi..

atok pernah cakap...







No comments:

Post a Comment