setiap yang berlaku mesti ada hikmah di sebaliknya...

Saturday 10 March 2012

hari yg paling bes dalam hidup aku sekarang


assalamualaikum.....

ya Allah...aku hepi sangat2 petang ni....sebelum p hang out dgn kawan2 tadi...hati aku rasa sedih sangat2...tapi lepas hang out ,  hati aku tersangat2 la hepi...

sebelum hang out tadi...aku ade buat status & cakap hati aku rasa sedih sangat2..tapi lepas hang out dengan dye.. aku rasa betapa gembiranye aku...aku pon ade bagi hadiah kat atuk & dye...hadiah kecik2 je...

oh yee...aku hang out dengan dye , rumet dye dan kawan dye yg sorang lagi tuu...memang best sangat2 berbual dengan diorang..terutamanya dgn kawan dye tuu...dye kenen2 kan aku dgn dye lagi...adoiii....lawak betul laa.. tapi dye juz smile and ketawa...memang nggrrr betul...hak3.... 

tadi rumet dye ade belanja aku minum air cool blog...bes...dye la yg tolong order kat air tuu...kena2 ke air tu memang mahal giler harganye....ngekk betul la dye...cian kat rumet dye kena byar mahal2....

pastu kawan dye tuu asyik cakap aku dgn dye ni cam husband & wife...hak3...masa kite orang p singgah kat kedai buku yg kat ekspo tuu...kawan dye siap sarankan lagi untuk beli buku2 yg melibatkan hubungan suami isteri...ngekk betol

pastu kite org singgah kat kedai rantai pulak..pastu aku tunjuk la kat kawan dye yg rantai tu boley letak gambar..then kawan dye pon suruh aku ambik gmbar dgn "si dia : tuu..pastu nak letak kat dlm rantai tuu...adoii..memang lawak betul la kawan dye tuu...hari ni memang aku kelakar sangat2..best sangat2....


No comments:

Post a Comment