setiap yang berlaku mesti ada hikmah di sebaliknya...

Sunday 18 March 2012

thANKS awAK sEBab tAK jeMU2 naSIHatkan SAya

assalamualaikum....

hari ni entry aku adalah untuk meluahkan perasaan aku sahaja..

on 17/3/2012....jam 9.30 lebih malam kot..... aku dah clash dengan ex-pakwe aku....masa tu hati aku separuh rela....lepas buat keputusan tuu...aku terus menangis...sebab aku pikir aku dah kecewakan perasaan dye...and then bagi dye harapan palsu..tapi salah satu sebab aku mintak clash sebab aku tak nak hubungan yg ada tu tak mendapat keberkatan daripada Allah....Allah dan Rasul adalah segalanya bagi aku..aku tak nak buat sesuatu yg boleh buatkan mendatangkan dosa bagi aku atau kat dye...kalau ade jodoh takkan ke mana kan..

first mase aku cakap nak clash tuu dye ingat aku main2...tapi aku cakap aku serius..jadi dye rela lepas kan aku...aku nangis tanpa di pinta.....lepas tuu aku kol atuk yang dok kat kachi tuu....aku ingat dye akan reply mesej aku tuu...rupe2nye tak.....

so aku decided aku nak citekan benda ni kat budak tuu....mula2 aku anta chat kat fb and mintak maaf awal2 lagi sebab selalu je ganggu dye..tak kire kol, msg or chat fb...nasib baik semalam dye on9 awal...boleh la aku share probs aku....

then...dye tanye kenapa aku sedih2...aku tak cakap direct kat dye..aku cakap sikit2 je pasal tuu....pastu kite orang pon cam swiss pulak daripada cerita aku kepada .cerita dye....sedih pula aku dengar cerita dye tuu...takpa la ekk..kite kena same2 kuat taw sekarang ni...ermmm....pasal probs aku tuu..takda orang pon yang tahu kecuali dye dengan atokk....2 orang tu je..and sorang lagi adik angkat ex-pakwe aku tu.....rumet aku pon tak tahu pasal ni...tadi rumet aku tanye kenapa mata aku bengkak....aku juz jawab aku tak cukup tido....maaf ye kawan..terpaksa bercakap kurang jujur dengan kau.....

nanti dye dah habis study kat sini camane la aku nanti ye...aku rasa aku ni dah cam banyak bergantung kat dye...dari sebelum masuk U lagi sampai la ni....


2 comments:

  1. no need to cry bila da buat kptusan demi allah . chill dear . be strong . ingat allah .

    ReplyDelete
  2. insha Allah misz ieyka..thanks a lot dear..:)

    ReplyDelete