setiap yang berlaku mesti ada hikmah di sebaliknya...

Sunday 25 March 2012

PERkheMAHan DI PAya pAHLawan...!!!

on 22/3/2012....aku p perkhemahan untuk unit uniform...kat paya pahlawan jitra kedah....kem tu diorang ccampur sekali dengan budak menengah....x sangka pulak aku kena jadi fasi...adeeihh...malas betul la aku..dah la aku ni jenis yang senyap je...sampaikan group aku tu pon senyap jugak...huk3...hari first tu okie la lagi....tapi hari yang kedua tuu......ya ampun....seksa giler asenyer...

aktiviti hari jumaat..> kena langkah  pagar tu..pastu meniarap kat bawah kawat tu..cam askar...pastu kena masuk dalam parit..kat situ memang berlumpur dan cam kaki di tarik2 masuk ke dalam..sampaikan kasut sukan aku tertarik ke dalam sama..huk3.....hilang begitu sahaja...tak dapat di kesan...pastu kena jalan kakii ke check point lain...jalan kaki ayam je.dh la jalan penuh dengan batu....sakit kaki aku..huk3....tapi yang paling aku x suke, masa kena jalan kat atas batas yg kat bendang tuu....aku selalu je jatuh...dah la aku ni jenis yang fobia kat jalan2 yang licin.....masa tu rasa nak give up dah...nak nangis pon ade juga...last2 aku bangun and then trus jugak walaupun masa tu kaki rasa sakit sangat2..lepas habis tu..kena jalan kaki ayam lagi untuk ke garisan penamat.kena jalan atas tar yang panas sangat2 tuu...pedih rasa tapak kaki..T__T.

malam tuu ada persembahan kebudayaan....punye la semangat nyanyi lagu ombak rindu versi kelantan...llast2 masa persembahan tuu..kite orang juz nyanyi lagu asal...takde laa yg kelate2 tuu....,maybe nervouse sangat kot..sebab kite orang group yg first skali kena buat persembahan tuu..huk3....ni ade sedikit gambor time kem hari tuu...check it out.....:)









No comments:

Post a Comment