setiap yang berlaku mesti ada hikmah di sebaliknya...

Thursday 29 March 2012

LE TOur De pENAng

on 27/3/2012...aku p sertai trip untuk ke pulau penang..juz kena bayar rm40 je.ok la tu kan..hik2..bes sangat2 taw..kite orang p kat bukit bendera, snake temple, batu feringgi and 2 tempat lagi..hehehe...aku dah lupa pulak pe tempatnye...masa dok kat bukit bendera tu...ade budak tuu called aku...hik3...suke sangat2..dye cakap nak jumpe aku @ nak wat date la tuu..hak3....tak da la...nak bawak aku jumpe dengan anak2 kite orang yang berusia 2 bulan lebih tuu....emm...aku pon pelik..aku dah bagitahu kat dye yang aku nk p penang masa malam sebelum tu...maybe dye tak ingat kot kan...ni antara2 gambaq yang aku sempat ambil.....:)




balik dari penang dah nak pukul 2.pastu lepas naik bilik..solat and then sempat lagi aku online facebook.hahaha..lepas offline..aku ingatkan dah boley tido dah..tengok2 tak boley lagibudak tu nak webcam dengan aku.nak tunjuk anak2 kite orang...aku pon dah ase rindu kat aank2 kite orang aku tu...adeihh...nak p jumpa dengan anak2 pon susah jugak ni.bapaknya asyik sibuk ja sekarang ni...huhuhu







No comments:

Post a Comment