setiap yang berlaku mesti ada hikmah di sebaliknya...

Friday 9 March 2012

perghh...memang terrbaeek wokk..

okie....kelmarin kan....aku ade beli 1 benda ni taw..hehehe..mase pc fair semalam...ingat kan harga dye ok2 la kan...sekali cakap nak beli tuu trus naik harga..ngekk betol....aku survey kat internet pon harga dye lebih murah taw..tengok kat mall harga dye lagi mahal...so aku decide beli jugak laa benda ni...tadaaaa ~~

samsung galaxy Y....huhuhu....memang kena psiko betul kelmarin kat promoter tuu....ishh...dah la masa bercakap tuu asyik nak dekatkan muke dye....ngeekk betul...aku pilik coever warne putih sebab si dia minat benda2 warne putih..hehehe

mase kat kelas kelmarin..memang banyak giler asgment yang kena buat...asgment ict lecturer bagi 3 case study...pastu kena submit hari isnin ni...dah laa susah..huhuhu...x taw nak buat camane ni.... 

asgment kenegaraan pon dlm 3 minggu lagi nak kena antae..draft pon aku  tak buat lagi...tajuk pon x pilih lagi....benda tuu susah giler..nak yg spesifik...tak nak yg general....


portfolio ecom dgn journal pon 2 minggu nak kena submit...argghh...not much time laa ak buat semua tuu...nasib baik etnik juz kena buat yg presentation je..kalau x..memang habis la aku nantii...


nak ke tak nak..aku kena buat jugak semua benda alah tuu...name pon student kan...so..juz for my self...jia you...jia you....success buat asgment semua tu..




No comments:

Post a Comment