setiap yang berlaku mesti ada hikmah di sebaliknya...

Tuesday 24 January 2012

assalamualaikum....malam ni rase berasap je badan ni..best2 dop design blog.tetiba blog aku dah jadi mereng...grrrr...geramnye aku...so terpakse la buat blog lain...sadis betul laa...


 nak cite pasal petang tadi ni..wahahaa...tadi ade kenduri la umah sedare..so pegi je la kan..aku sebenarnye takde la rapat sangat dgn diorang ..kecuali dgn anak sedare aku yg sorang ni....



hensem HILMAN YONG aku lagi ok...hahhaa..

ok..ade la orang tu aku rase cam takde la rapat sangat..and tadi lepas salam dengan dye...dye pon cium pipi aku..ok2...tu perkembangan yang +ve...bagus la tu kan...anak dye yang sorang tu pon asenyer dah ok kot dengan aku....ok3..its gud for now..!!

tadikan...mase seseorang tu dok dekat dengan aku..aku rase cam dupdabdupdab jantung aku ni..pastu siap rase seram sejuk lagi...apekehe la kan...btw, dah lame aku rase camtu..xtaw la kenapa..so. aku pon ade la tanye kat FACEBOOK pasal ni...and ni adelah jawapan yg kawan2 aku bagi tadi : 

Diela Abd Rani maknenye anda sudah jatuh hati dgn seseorg tu huhuuu

Aini Ismail Dia ada hatii kt awak la tuuu..hehe

Aini Ismail Ye la,memang cam2..klu nk tau org tuuu ada hati x kt kita jgak,kita bleh rasa..hehe

Aini Ismail Dia ego la 2,malu nk ckp..tp lam ati. Aada awak,dupdapdupdap..heh

Aini Ismail Haha,ni la kuuasa rasa hati Azmawani..


so aku pon xtaw nak cakap camne lagi laa..huhuuhu


rase tired la today...sejak pagi tadi lagi rase mengantuk..ngek betul..dah la bangun lewat...ape laa...so mau tido dulu nowh...gud nite...mengantuk siott...





FOR MY FUTURE HUSBAND : PLEZZ CEPAT2 DATANG MENEMUI KU..

No comments:

Post a Comment