setiap yang berlaku mesti ada hikmah di sebaliknya...

Wednesday 25 January 2012

berita penting !!!!




ok..25/1/2012..assalamualaikum...hari ni terbace kat Facebook yang kawan aku post yang dikenali sebagai Rashidi Kun...dye post pasal result final exam ni laa...aiyoo...


perkara ni la yang membimbangkan perasaan aku..takut siot laa...ade yang cakap result tu akan dipos kan ke rumah masing2...hahahaha...banyak la sangat duit pihak u tu nak pos result mahasiswa/mahasiswi ni.

u know what..?? boring laa sekarang ni..24jam aku menghadap benda alah ni...means lappy laa..dah la sekarang pon mata ni dah rabun + dah lama dah tak pakai spek..hehee...habis laa mata aku sekarang ni...




24 hari lagi ...nak pegi ke UUM..aaaargghh..malasnye aku...tapi kalau kat rumah rase boring..apekehe la pelik sangat ni....


malam ni rase rindu kat seseorang laa...heheehe...tapi tak tahu la kat siapa...maybe with my future husband kot.." SEMOGA KAMU MERINDUI KU JUGA YE MY FUTURE HUSBAND".



wahh....!! malam ni ade cite hindustan "MANN"  laa...bes gak ni p layan cite tu...so....adioss saa...arigato..








No comments:

Post a Comment