setiap yang berlaku mesti ada hikmah di sebaliknya...

Tuesday 24 January 2012

luahan perasaan

ni my notes aku pada 11/1/12//masa ni aku rase sedih sangat2....:'(

sepatutnye aku  dok study skrg ni..but ase lebih terarah nk tulis benda ni...-,-...2hari lagi nak balik + habis sem1..kejap je ase... malam ni rase lonely sangat2...xsruh pon sape2 teman..hahaha..dalam fikiran rase ade menda yg disturb me now..menyampah betul ase...ngee..asyik2 ase nak tulis pasal cinta angau aku tuu...dah bnda tu yg melekat kuat kat dlm otak ni..nak wat camane aku pon...

>>> Watashi wa daisukidesu.... ( Aku rindu.... ) him so much..but probability dye nk miss kat aku myb 1% je kot...:(...susah kan...

nampak cam dye dah x suke kawan dgn aku...emm...:'(...em.kan dah bgthu..his like hate me..why..??..but aku suke tgk muke dye..kiut sgt...sejuk mate aku memandang..indahnye ciptaan Allah...name dye pon sangat2 indah...pandai parents dye bg name...

kat uum ni..aku dah jumpe dgn HILMAN YONG ...bukan edisi kak melur jelita...but .....

ade sedikit persamaan dgn hilman yong yg kat dalam novel tu..persamaannye biarlah rahsia dulu.....

-> Hokan0hit0-to watashi-tachi 0-hikaku shinaide kudasai
( Jangan bandingkan kita dengan orang lain... )

actually aku pon x taw yg aku ni couple lagi ke ...dye x contact aku skrg..aku buat miskol pon dye x lyan..T__T..kalau aku x anta msg kat dye / miskol mesti dye akn slahkan aku jgak...boley berthan ke hbgan kami ni...really2 sad...

sakit kepala aku pikir pasal ni...kenapa time aku perlukan org2 yg aku hrapkan org tu xkan kunjung tibe...yg ade hnyelah org lain..its suck my mind...

sekarang aku rase cam semua org xnak kawan dgn aku lagi..lagi2 yg pernah rapat dgn aku dulu...xtaw la kenapa...

bila hilman yong aku tu nak sedar pe perasaan aku sekarang....its really hurt if we love somebody but at the same time it will influent to somebody else...tak mau ade org yg sedih.....

Don't you ever disobey me! Jangan cabar I. You belum kenal I siapa! Kali ini, sekali you melangkah tinggalkan I, sepuluh langkah I akan tinggalkan you! You tinggalkan I, I akan tinggalkan you terus! You won't see me again!."NOVEL AWAK SUKE SAYA TAK...Melur Jelita

but why its happen to me..?...if he will  be my future husband..satukan perasaan aku & dia ya Allah...aku hanye mahu cintakan suami aku...


«~"Ia satu gurauan bagi awak? Awak tak faham bagaimana rasanya berdepan dengan keadaan orang yang kita sayang...berada dalam kecemasan, berjuang di antara hidup dan mati? Bagaimana rasanya melihat dia, hanya terbaring...diam membisu? Setiap panggilan awak tidak dijawabnya? Setiap rayuan awak tidak diendahkannya? Bagaimana rasanya seolah-olah awak tidak wujud di depannya? Bagaimana rasanya menatap wajah yang pernah menyayangi awak...dia di depan awak...tetapi dia tidak kenal awak? Bagaimana rasanya...dia dekat tetapi jauh? Bagaimana rasanya awak menjadi seorang yang asing bagi dirinya?"~» ( petikan dari novel awak suka saya tak )

hope xde org bace benda ni..**

'dye' yg lukis benda ni but skrg xtaw adekah dye benar2 merasai sperti dulu lagi../ tak..i dont know..:

No comments:

Post a Comment