setiap yang berlaku mesti ada hikmah di sebaliknya...

Tuesday 31 January 2012

mode : silent

hari ni still demam2 lagi...selesema dah takde...juz rase badan ni panas sangat2...tapi if kena air...rase sejuk sangat2...boley menggigil badan ni haaa..and rasa badan ni lenguh2 je..aiiyaak...malam ni takde benda yang nak di bebelkan...

sekarang ni rase fenin2 lalat laa...hohohoo...dari pagi tadi lagi...entah kenapa pon tak taw la..takde yang special berlaku hari ni...juz benda yang biasa2 aje...

tadi aku buat benda ni haa...aku boring ..so saje2 je la aku buat keje yang takde faedah ni...



hak3..aku kawin dengan Dr. la weh nanti...wahahhaaha...
Azmawani Ibrahim
Tanggal Pernikahan: Apr 10, 2019
Dengan seorang: doktor





aku akan kawin dengan doktor la weh..hahaha...untungnye badan...dah la doktor2 ni semuanye hensem2 and baik2..harap2 dapat yang camtu la kan..


tuan doktor...mai la rawat your wife yg tengah demam ni..mesti cepat sembuh taw..hahaha...(berangan lagi aku ni)





No comments:

Post a Comment