setiap yang berlaku mesti ada hikmah di sebaliknya...

Tuesday 24 January 2012

mood : perasan

petang ni 23/1/2012....perayaan gong xi fa cai...my hilman yong celebrated that festival....hehehe....wish u gong xi fa cai xin nian kuai le..wan shi ru yi....hehehe...pandai tak aku cakap cina..nak kenal tak hilman yong aku tu camane orangnyer...hensem siott laa....ni diaaa orangnyerr..............


actually kan...hari ni memang ase ckit mood gatal nak kawin..hehehe...bes je nampak spupu aku yg bertunang nanti..cantik busananyerr....aku pon nak kawin..tapi calon takde lagi....harap2 my future husband akan datang meminang aku awal2..hehehe...ok ape kawin awal....
sperti yang terdapat dalam ayat2 ni...


Rasulullah bersabda, mafhumnya : "Barang siapa diantara remaja berkahwin dalam usia muda, maka menangis lah syaitan." HR. Ibnu 'Addi


kenapa ye..hati aku ni ase kosong aje....sedih pon ade jugak...kenapa dye buat camtu kat aku..cakap sayangkan aku tapi........emm...hampeh...but u know what....
i like kata2 ni....


Perempuan yg suci adlh perempuan yg dijaga oleh ALLAH,Tdk sdikit pun ALLAH m'benarkn mana2 lelaki menyentuh dirinya wlaupun hatinya..Kerana ALLAH teramat mencintainya..Tetapi andai kita bergelumang dgn cinta lelaki,Di mana ALLAH utk mjaga kita??ALLAH sprt melepaskn kita kpd seorg mnusia yg lbih byk mgecewakan kita..."Jika ALLAH dtgkn ksedaran dlm diri supaya meninggalkn cinta seorg lelaki,bermakna ALLAH mahu ambil kita kembali utk dijagaNYA.Mengapa masih ragu2??"Kekuatan usah ditunggu tp harus dicari"Hargailah diatas ksmpatan yg ALLAH berikn..."Sebesar2 dosa adlh dosa yg 
dilakukan ketika kita rasa berdosa melakukanya"-Imam Ghazali-



aku sekarang ni kecewa sangat2.....huhuhu...:'(
      
like this sentence :


Aku tetap "TERTAWA" walau aku sbenarnya ingin "MENANGIS"..

Aku tetap "TERSENYUM" walau aku sebenarnya "KECEWA"..
Aku tetap "KUAT" walau aku sebenarnya "SUDAH LEMAH"..

Aku tetap "SEMANGAT" walau aku "TERTEKAN" oleh masalah..

Dan yang terpenting ↓↓






ni gambar yang aku posing mase lepas balik dari majlis pertunangan tuu....hehehe....(SS)










YESS...I KNOW I CUTE..DONT MENTION IT EKK...HAAHAA....PERASAN LA AKU NI KAN...SORII


siott betul laaa........nampak sangat bilik bersepah2 tuu....wahahaha....saborrr ajo la ye...


aku ni kan yang sebenarnye rase mengantuk sanagt2 ni..huhuhu...xtaw laa kenpa tibe2 mengantuk smpai camni sekali...



No comments:

Post a Comment