setiap yang berlaku mesti ada hikmah di sebaliknya...

Sunday 29 January 2012

ragam malam ini..sakit hati tapi suka hati...

malam ni ada AJL....not bad laa..bes...banyak la lagu yang aku minat..:)..hari ni jugak...grrr...rase geram je dengan orang tu...aku post la petikan daripda novel yang aku minat...so dye pon komen laa..( dye kasi komen memang terbaek laa)..memang benda betul yang dye bagitahu tuu....tapi kan...kalau aku ade post ape2..mesti ade je yang tak kena...isshhyy.pelik pelik pelik..selalu je tak puas hati dengan aku ni....kelas kau jah...hahaha


but its ok laa...aku suke...aku suke...hahaha..kot jadi cam perumpamaan ni kan..who knows...hik3..

"JANGAN TERLALU MEMBENCI,MUNGKIN YANG KAMU BENCI TU AKAN MENJADI SESUATU YANG TERLALU KAMU SAYANG.."

nak tahu tak...aku ada la cam membandingkan perangai orang tu dgn hilman yong kesayangan aku tu...aku dapati perangai dye quiet same dgn hilmanku tu..the way dye bagi nasihat, and sifat2 dye tu..nak sama la..huhu..apa maksudnye tuu...

hari ni aku selesema la pulak...telinga pon rasa sakit je..gatal2 tekak..memang confirm aku demam..but its ok la..takde la teruk sangat pun kan.." wahai hilmanku..buatkan la bubur nasi untukku..nanti baru cepat sembuh tau..miss u mr.hilmanku "



agak2 sape yang akan menang AJL malam ni..aku target beribu sesalan kot..sama2 kita tengok nanti ye...Y(^__^)Y

persembahan terbaik : alyah
vokal terbaik : hafiz
tmpat ke-3 :karma(faizal tahir)
naib juara : beribu sesalan ( alahh)..
JUARA: AWAN NANO (HAFIZ)
peerrghhh.....boley laa..kan



No comments:

Post a Comment