setiap yang berlaku mesti ada hikmah di sebaliknya...

Thursday 26 January 2012

catatan pada malam jumaat




assalmualaikum...
hari ni cam hari biase2 jugak...bangun pagi ..pastu menghadap lappy ni...sampai la waktu malam...but esok nak cuti kejap untuk......tengok cite ni haaa......





masyukk punyer cite la ni...

oh ye....u know what...angan2 aku masa cuti sem ni nak beli henfon...yela...henfon yang abang aku bagi tu dah tak betul laa...plus, simkad aku terlekat kat situ...so aku ambik inisiatif nak beli henfon baru...tentang fulus tuu ok je kot sebab aku nak beli henfon yang murah2 je.....aku tak nak yang touch punyer...dah boring laa gune touch.....tapi aku nak yang ade mp3, wi-fi yang paling penting & of course yang ade kamera...henfon yang cam gini je aku minat dari dulu lagi..sampai la sekarang





takde la mewah sangat kan...tapi yang sadisnya...henfon yang aku angan2kan nak beli ni anak sedare aku dah beli dulu...ngee...takkan nak beli henfon yang sama dengan dye kot..tak nak la..nanti dye cakap aku tiru dye pulak...tak mao...tak mao...

malam ni rasa rindu lagi laa kat dye..tak tahu la kenapa...semalam mimpi pasal "somebody" tuu...hik3...bes sangat2....orang kata kalau kita mimpikan seseorang tu tandanya seseorang tu miss us a lot...tapi tak tahu la betul ke tak...kalau betul kan bes...(dah mai dah perasaan angau ni )....hehehe...






No comments:

Post a Comment