setiap yang berlaku mesti ada hikmah di sebaliknya...

Saturday 28 January 2012

hari ni adalah hari yang.......pe ekk....petang tadi kena pergi meeting..ingatkan kat U je yang ade meeting nye..rupe2nyer kat rumah pon same je...umur pon tak masuk lagi 21tahun..bulan 11 ni baru la aku berumur 21tahun...emm...buat meeting sekadar untuk jumpa "puteri2"...whatever laa...tapi yang bes lepas habis meeting tu aku dapat benda ni.....


(makanan je ye..novel tu tak termasuk...hahhaaha..)

masa kat sana..semuanye warna pink...( ingatkan blog aku je yang warna pink)..hahhaa...dari bihun warna pink, air bandung ( warna pink do) and baju yang kita orang pakai pon warna pink jugak...memang betul la kan....nasib baik ayam bakar tu tak warna pink...kalau tak confirm aku tak makan...




malam ni kan..macam2 aku rasa....tapi yang penting rindu aku terhadap "si DIA" tak kan pernah pudar....siapakah "si DIA" tuu...??...hanya Allah dan aku sahaja yang mengetahuinya...^__^


baru habis tengok cite INCREADABLE HULK tadi..bes la jugak....tapi mata ni mengantuk laa do...nak buat camane kan...malam ni hujan tau..memang best untuk tidor ni...dah sah2 lena membuai mimpi....oh ye....sebut pasal mimpi ni kan....aku mimpi "si DIA" lagi laa....hohohhoo....aku of course la suka sangat2...minggu ni dah 2 kali mimpi kan si "DIA" ni....si "DIA" rindu kan aku la tuu...hik3....miss u too laa..



ok....dah nak tidor ni....mengantuk sangat2 ..assalamualaikum...good night...sweet dream...harap2 mimpikan "si DIA" lagi...hik3...( cz dah lama tak jumpe ni..miss u, miss u )




No comments:

Post a Comment