setiap yang berlaku mesti ada hikmah di sebaliknya...

Friday 3 February 2012

mode : stress tahap gaban...

assalamualaikum...


ok...hari ni hari yang bes jugak kot...hik2...tadi masa nak pegi kedai beli barang..pastukan....jeng jeng jeng..terrjumpa dengan amir la..lama betul tak tengok budak sorang tu...masa tu dye on the way balik dari solat jumaat...tak sangka pulak boley jumpa...ni la budak amir tu...sekarang ni pe ce la dye kan..harap2 dye dah apply kemasukan ke uitm..boley lagi kot...result dye hari tu pon ok je..

amir yang pakai baju belang2 tu..

aku rasa hati aku ni kosong sangat2..tak tahu la kenapa...ok..fine..memang aku tak pegi round2 kampung...sebab tu memang rase boring yang teramat kan...and then rasa empty dalam kepala otak aku ni...


and 1 lagi yang aku rasa tak puas hati ni...heeihh...berukband aku ni selalu je carik pasal laa...asyik loading lambat giler...naik lenguh dok tunggu siap tu...kan aku buang dalam sungai baru tahuu...huhuhu...cakap even faster la , ape la, gitu la,gini la,,entah ape2...boley blah la lu...

no mood now...stress dengan berukband ni....nggeee ~ ~


No comments:

Post a Comment