setiap yang berlaku mesti ada hikmah di sebaliknya...

Tuesday 7 February 2012

hari yang paling bengang


malam ni ade cite vanilla coklat...hohoho...nak layan jap lagi...

hari ni memang hari yang paling2 aku bengang sekali...heeiihh...pagi2 morning lagi dah ade yang bikin aku marah...mase tengah syok dok usha2 facebook aku tuu..tetibe je ade orang anta chat...so aku pon tegur je la...dye tanye khabar aku sihat ke tak..pastu dah makan ke belum..so aku jawab je la kan..pastu tibe2 je dye tanye aku boley ke tak nak kenal aku..heihh...aku tak suka la kalau part2 gitu..seram tahuuu..

pastu aku pon terus buat offchat...senang cite ...tahun lepas pon ade jugak camtu..siap tanye lagi aku dah ade pakwe ke belum...lepas aku jawab dah ada terus diorang tak reply....ngek betul..boley blah la lu...aman sikit rase...

tu cite time tengok kat fb azmawani tu....bile tengok kat fb 1 lagi tu...emm...korang tengok la sendiri pe yang dibuatnye...

aku dah report kat hilman yong aku...tengok la nanti dye ambik tindakan camane kat budak ni...eeeii...geram betol la aku...aku rasa nak cepuk2 je...entah umur berapa la ni...nanti try tengok la camane jadinye...kalau nak kawan tu baik2 laa..jangan buat orang tu rasa tak selesa untuk berkawan....

No comments:

Post a Comment