setiap yang berlaku mesti ada hikmah di sebaliknya...

Sunday 26 February 2012

plezz..dont play2 with my heart



kadang2 aku pelik...kenapa aku selalu sangat teringat kat dye..why??why??...adekah aku telah fall in love dengan dye..if yes, aku harap aku tak bertepuk sebelah tangan..tapi kenapa dye selalu ambik berat pasal aku..kalau aku takut misalnya..dye akan terus call aku dan tanya kenapa aku rasa takut....dan dye cuba tenangkan perasaan aku tu...


kelmarin pon bile aku bagitahu aku ade kat dengan kolej dye and ajak dye makan sekali kat cafe, dye cakap dye ada kat cafe kampus...and kalau aku nak dye datang kat cafe kolej tu dye akan datang..even masa tu dye tengah puasa..bukan ke dye seperti nak jaga perasaan aku


kalau jumpa kat bilik kuliah pon dye akan tegur aku even tak bercakap,dye akan buat cam petik jari dye kat depan2 muka aku ke macam2 lagi laa..aku tak tahu kenapa dye selalu buat aku rasa gembira if dye ada bersama dengan aku..
kenapa kau baik sangat dengan aku....nanti aku takut terbit perasaan yang lain...


kadang2 kat dalam facebook pon,kalau dye komen kat status aku mesti dye cam nak mengusik je kejenye..kadang2 kite orang chat pon camtu jugak..tapi kadang2 dye akan buat tak tahu je dengan status aku @ chat aku tuuu...so, aku tak tahu nak cakap camane...


aku hanya mampu berdoa dan berharap, sekiranya dye adalah jodoh aku...yang bakal menjadi suami dan bapa kepada bakal anak2 kami...semoga perasaan aku terjaga supaya tidak jatuh cinta dengan sapa2 lagi..cinta aku hanya untuk suami aku....but if dye bukan jodoh aku...aku harap aku dapat hilangkan perasaan aku terhadap dirinya...

No comments:

Post a Comment