setiap yang berlaku mesti ada hikmah di sebaliknya...

Sunday 5 February 2012

mode : sedih and frust...

assalamualaikum...

haaa...hari ni rasa banyak benda yang aku dok pikiaq ni....boley stress aku di buatnye...grrrr !!!


agak2 boley tak kita pentingkan diri sendiri daripada perasaan orang lain..tapi kalau di pikirkan memang la tak boley kan..tapi orang tu cam endah tak endah je kat aku sekarang ni..couple atau tak sama je aku rasa....em...aku tak tahu nak pikir camane ni..i need friend now..nak share benda ni...


takde mood la sekarang ni..fikiran aku tengah blank...and blurr...dah lama aku pikir pasal hubungan kami tu..and aku rasa cam serba salah nak bagitahu kat dye...tapi pernah ke dye rasa camtu jugak...sebelum ni dah 2kali dye mintak nak putus dengan aku...tapi aku tak layan...so now i think i should give what he want ..

maybe ni bukan jodoh kite orang kot.eventhough our relationship dah hampir 4 tahun..but it still not good enough kot...walaupun lame but it still tak menjamin kebahagian...doakan semoga munculnya seorang lelaki yang memerlukan aku dalam kehidupannye...


2 comments:

  1. be strong ok... :)
    mga2 da yg lbih baik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. cik mal bace ek...huhuuu..malunye..anyway, thanks cik mal for the support...:)

      Delete