setiap yang berlaku mesti ada hikmah di sebaliknya...

Monday 13 February 2012

peraSAAN aKU SEmaLAm

assalamualaikum...


nak tahu ape yang berlaku semalam...?? 
maybe masa tu dalam pukul 2.15 pagi camtu la kan...sedang2 bes dok layan mimpi tibe2 dengar ada orang ketuk pintu kat depan rumah tu..aku ingatkan juz mimpi je...aku pun buat2 tak tahu je la...dalam 2,3 minit tu ade orang ketuk lagi and aku dengar2 cam panggil nama aku je..

aku ni dah serba salah nak pergi bukak ke tak..yela...kalau ikutkan logik pon mana la ade orang nak mai kat rumah tu waktu tengah2 malam kan...semuanya tengah hanyut dalam alam mimpi...so aku juz berani kan diri pergi bukak pintu depan...dah la dalam keadaan mamai lagi tuu...

lepas aku bukak pintu tu..aku pon jarakkan sikit daripada pintu tu..sebab gril pintu aku tak bukak lagi...orang yang ketuk pintu tadi pon tunjuk la muka dye kat pintu tuu...nasib baik aku tak terkejut sangat lepas tengok muka...

nak tahu sape orang tu...??...ANAK SEDARA aku laa...aiseyyman..sesedap rasa je dye dok sengih2 kat depan gril tuu..and then dye mintak kunci nak bukak gril, tengok2 gril tu tak dikunci pon..ishh..bahaya betul laa..


lepas dye masuk kat dalam rumah tu ada ke patut tanye aku " dok tido ke tadi..??"..aku dalam hati ni tengah dok membebel dah..op kos la dok tido..sekarang ni dah pukul berapa...ape daa...tapi tu aku cakap dalam hati je la..hahaha..aku juz mengangguk je..lagipon time tu suara aku 'sexy' sangat..malu pulak aku nak keluarkan suara..hahahaha..

lepas tu, aku terus masuk bilik and sambung tido...sampai lupa nak bagi bantal dengan selimut kat dye...pastu aku ada dengar abah aku keluar bilik..maybe nak tengok sapa yang ketuk2 pintu tadi..tengok2..cucu dye sendiri daa...

esoknye, mak aku bagitau yang dye and abah ada dengar jugak ada orang ketuk pintu semalam...diorang pikir la sape la yang datang kat rumah tengah2 malam tu..mak cakap abah buat2 keluar bilik la cuz nak tengok sapa orang tu..heehehe..rupa2nye cucunye sendiri..

alkisahnye sebab anak sedara aku ni balik lewat adalah dye p memancing ikan kat mana entah malam2 buta camtu..maybe tak nak ganggu family dye tido, so he decided nak bermalam kat rumah tok dye je..lagipon selang berapa rumah je dengan rumah dye tu..so doesn't matter laa...the end......hehehehe...




No comments:

Post a Comment