setiap yang berlaku mesti ada hikmah di sebaliknya...

Friday 10 February 2012

perLU KE jaGA PErasaAN oRAng LAin

assalamualaikum..

hari ni...still takda mood lagi la...aku try hepi kan diri..but its still tak dapat nak "apung"kan mood aku ni...ngeek betul laa...pagi tadi pukul 3 lebih kot...aku dah tersedar dari tido...tetibe je..aku pon tak tahu kenapa...dalam minggu ni dah banyak kali berlaku camtu..


nak tulis ape la ni ye...semalam kantoi pasal result exam...so tak mahu dah cakap pasal benda2 sulit tahap tertinggi ni..bahaya betul...hahahaha...selalunya tak kantoi...semalam je yang kantoi..pelik betul....dah 4 kali tak sempat nak jawab contest untuk novel M.A.I.D  ni...alahh..ruginye..chance ada 16 kali lagi..harap2 dapat la jugak menang...kan best.hehehe...

kalau cakap pasal bf ni kan...rasa benci la pulak....tak tahu la kenapa...kadang2 memang rasa nak putus je dengan dye...sebabnya...dye tak pernah pon jaga perasaan aku sekarang ni..aku pun ada perasaan la..kadang2 dye buat bodoh je kalau aku hantar mesej or called...nampak sangat aku ni cam terhegeh-hegeh sangat dengan dye...


dulu sebelum couple hegeh2 nak suruh aku terima dye...tak sampai 2 minggu couple dah curang dengan aku...bodoh betul....tamak haloba...kalau tak suka tu cakap je la tak suka...bukannye susah sangat pon...ni main dengan perasaan la...sekali hati ni terasa dengan kelakuan yg kurang menyenangkan tu...habis la kau nanti...kena ikut hukum karma la...atau dalam english nye bunyi camni....
      what goes arounds comes arounds

aku rasa dah banyak kali aku pikir nak putus..dan dye pon dah 2 kali mintak putus dengan aku..but aku tak setuju...sebab aku faham dye stress masa tu,...pastu ada ke dye jaga perasaan aku ni....aku pon manusia la wey...u know what..aku rasa cam tak nak couple dah...but aku pikir maybe dye ada probs lain...so apa fungsi aku as his gf if masalah dye pon dye tak nak kongsi...


dye telah buat aku terlalu mengharap dengan perasaan dye tu..sekarang ni pon au selalu share probs aku dengan orang tu..padahal orang tu tak kenal rapat dengan aku pon..but dye boleh dengar masalah aku dan cuba cari penyelesaian...sekarang ni aku tak tahu sama ada boley ke tak aku bertahan lagi dengan perangai dye yang sambil lewa terhadap perasaan aku sekarang ni...i dont know what he have thinking about...tak tahu langsung...he make me looks so fools person.
.



No comments:

Post a Comment