setiap yang berlaku mesti ada hikmah di sebaliknya...

Thursday 9 February 2012

result final exam

assalamualaikum....

ok...as we know petang tadi tepat jam 1500 ..result final exam menjelmakan dirinye....punyer la susah nak tengok result pon.asyik ralat je..last2 dapat tengok jugak...emm.agak mengecewakan jugak la resultnye..huhuhu..malu la dengan kawan2 aku yang lain..

tapi nak buat camane kan..tu la yang kite dapat atas usaha kite tu..so juz accept it je la..but alhamdulillah....syukur sangat2 sebab takde paper yang kena repeat..semuanye dapat B,B-,B+..adik bradik B je yang dapat..hahaha..

but hari ni a little bit hepy la...hahahaha..anak sedare yg aku rindu2 tu mai kat umah tadi...taw2 je mak sdare dye really mis him a lot...soo hepi...aku agak2 kan...dye nak tolong antar aku nanti aku nak balik ke UUM tu...bagusnye anak sedare aku sorang ni....

and today jugak...my dear atok dah kembali bertegur sapa dengan aku..ye la..dulu time exam kite orang cam ade gaduh2 ckit..sekarang dah ok...and from now..aku ade 2 orang atuk dah kat UUM tu....so nice kan...hik3...

conclusionnye....hari ni ade berita baik dan berita yang kureng sikit la...but baik jugak sebenarnye...thats all..thank you..


4 comments:

  1. wooooo... sungguh berani menayangkn result anda... hahaha.. tahniah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak...malunyerr....huhuhuuhu..ingtkan takde yg bace...cz tu sesedap rase p letak result skali...

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. edit la balik.. buang result tu..

    ReplyDelete