setiap yang berlaku mesti ada hikmah di sebaliknya...

Saturday 18 February 2012

kembali ke HUTAN SINTOK

assalamualaikum....

hohohohohoo....akhirnya sampai jugak ke sintok,kedah setelah menempuhi perjalanan yang boleh tahan panjang jugak laa..pukul 10.30 bertolak pastu dalam sekitar pukul 6lebih baru sampai kat ex-dpp aku...emm...tunggu punyer tunggu. kawan aku yang sorang lagi suruh p kat dpp baru kami...cz kena ambik ank kunci bilik dulu..memang masa tu rasa letih giler taw..dah la masa tu tengah pening kepala masa tu...




terlalu banyak benda yang kena angkut tadi...dah la semua benda tu berat2 cam gajah...hahaha...nasib baik ada kereta sewa tadi..senang sikit nak pindahkan all stuff tu...pastu ada jumpa dengan 2 orang uncle ni..dye cakap susun elok2 barang2 tu cz bonet kereta tak tertutup dengan rapat.so kena susun elok2 la semua barang2 tu...

dan sekarang ni..tengok laaa hasilnya selepas bertungkus lumus untuk kemas barang2 dalam bilik baru aku tu..tadaaaa.....





wallpaper gambar angry bird lagi tuu...

esok dah start kelas taw...so lazy la rasanye..takde mood lagi ni nak study..


but kena tetapkan matlamat..kena dapat jugak title dekan tu...aku tak kira...aku nak jugak... !!!..

rasa mengantuk sangat2 ni..dari pagi tadi lagi taw..tadi tu pun tahan2 je sebab banyak keje yang kena buat..so sekarang time untuk tido...dah la esok kelas pukul 8 pagi tagi..aiseyman..kena bangun awal2 ni.

No comments:

Post a Comment