setiap yang berlaku mesti ada hikmah di sebaliknya...

Saturday 4 February 2012

to tHE FUture...

assalamualaikum...
hari ni takde apa2 yang special untuk diceritain ya..ingatkan hari ni kena balik kat rumah satu lagi tu..nasib baik tak jadi..bukannye tak suke pegi kat sana.juz malas nak drive keta je...ha3...ape daa kan...sia2 laa lesen yang aku ada tu...

oh ye...aku terjumpa gambar baby ni time dok stalker kat Facebook..sangat2 cute laa...kalau boley...aku nak baby aku nanti camni laa..hehehe..bulat betul mata dye..




kena kawin dengan lelaki yang bermata besaq la nanti ye..hak3..dah mata aku ni sepet dah..but takde la sepet sangat..:P..

u know what...aku nak sangat2 rantai yang camni....


but lain sikit daripada rantai ni...nak yang boley  letak gambar kat dalam "heart" tu...haa..nak yang tu la..tapi carik2 kat mr.google tadi tak jumpe la pulak...huhuhu...boley tahan la kan necklace ni..aku berkenan laa..emm..nak harapkan dye tu belikan untuk aku..lambat lagi la gamaknya....,masa birthday aku yang lepas pon dye tak belikan aku hadiah...pastu layan aku cam tak nak layan je..benci la aku wehh....grrrr...

lupakan pasal tu...ok..korang suka tak pakai make up..??..seriously..mesti ramai gegurl yang suka kan..but i am not camtu...tak suka pakai mekap...lagi2 lipstik..rasa melekit je kalau pakai benda alah tu...


so aku dengan murah hatinye pikir nanti kawin..aku tak nak mintak hantaran untuk set mekap...aku nak tukar ganti dengan set novel..hik3..agak2 boley tak...??...aku mana la pandai pakai benda tu semua...yang aku selalu pakai tu ok la..juz bedak asas je..

ok..nak blah dah..takde benda yang nak di cakapkan...nak p tengok tv nowh....adioss...





No comments:

Post a Comment