setiap yang berlaku mesti ada hikmah di sebaliknya...

Saturday 11 February 2012

WHATS I AM THINKING NOW....

ASSSALAMUALAIKUM....

hari ni bermula la countdown untuk pergi ke hutan sintok nanti....huhuhu...tinggal 6 day only dok kat rumah ni....argghh....malasnye nak pergi....but i've too..takkan la nak dok kat  kat rumah je kan...plus, i think i am become more 'cute' la lepas dok kat rumah selama sebulan ni....kawan2 aku sekalian...kalau jumpa dengan aku nanti...hang pa semua jangan terkejut nowh...hahahaha...


semalam dapat mesej dari orang yang jual tiket tu...naik bus no.25 and will arrive at 10.30 p.m....arrghh...malasnya....so sekarang ni kena la p beli barang2 yang nak di bawak ke sana nanti..tapi banyak sangat barang2 yang aku nak tu..nanti berat pulak beg aku..heeihh....masalah betul...

oh ye....hari ni kan sehari suntuk aku dok pikiaq nak bagi ole2 ape la kat kawan2 aku ni...takkan nak beli some stuff untuk mereka kot...alamaknye...pokai la aku nanti.....huhuhu...i think nak buat cupcakes but its not a good idea kot..aiseyman...nanti2 la ye aku pikir pasal tu....nanti nak mintak pendapat dengan orang2 lain dulu....


sekarang ni dok ngadap tv...tengok football match..kelantan vs. terengganu tu...harap2 kelate la yang menang nanti kan...hehehehe...suspek 2-1 ok dah....^__^...aku tengok abah,mak aku and anak sedare aku tuu kalau tengok bola kompem jerit2..aku pulak juz keep quiet..nak jerit2 ni malu la do...(perasan kan)..hahaha
tepat jangkaan aku...kelate menang 2-1 dengan ganu..hohoho....gomo kelate gomo..cayelahh

aku tengok kat statistik blog, ramai giler penengok blog p terjah entry aku yang pasal result final exam tu...aisey...malu la wey...nasib baik dah remove aku punyer result tu...

aku sebenarnya kan dah lupa nak tulis pe kat entry kali ni..hehehe..alamak...teruk betul laa..really2 forget it...


No comments:

Post a Comment