setiap yang berlaku mesti ada hikmah di sebaliknya...

Wednesday 8 February 2012

mood tarak haa... !!

assalamualaikum...

emm..hari ni mud tarak haa..tadi check no.bilik...pastu tengok2 aku kena pindah ke dpp lain...grrrr....geramnye aku..but at the same time..aku hepi la pulak..u know why..??.aku try hepikan diri aku la...hahaha...semua geng2 aku kena dok kat dpp yang sama..ok la tu kan...ade la jugak geng2 aku nanti..


nampaknye kena la aku cari jalan shortcut lain untuk pegi ke kampus..plus, dpp yg baru aku dapat tu dah dekat dengan bilik kuliah..tapi jauh la pulak dengan dewan utama..but aku bersyukur la jugak sebab still dapat dpp yg dalam kampus lagi..

oo...esok akan kuar result final exam ni...huhhuhu...nerves la rase..takut sangat2 ni..aku nak dapat pointer tinggi & tak nak ada paper yang kena repeat...amin..insha Allah..semuanya akan sukses..

aku rasa minggu ni memang aku cepat terjaga sangat2..semalam pukul 3 pagi aku dah bangun..but mybe mase tu black out..so cepat la aku terjage ckit kan...and ade la 2,3 kali aku bangun awal..pelik jugak tu..takut nak tengok result esok kot...semoga aku dapat pointer yang tinggi dan semua paper lulus dengan cemerlang..insha Allah..amin..



No comments:

Post a Comment